Overslaan en naar de inhoud gaan

Fikse groei voor plasma- en LCD-tv’s

De vraag naar plasma-televisies is in het tweede kwartaal van dit jaar bijna verdubbeld. Vooral Matsushita wist zijn verkoopcijfers fors op te schroeven.
Business
Shutterstock
Shutterstock

In het tweede kwartaal van 2006 werden in totaal 2,2 miljoen plasma-tv's verkocht, wat 95 procent meer is dan in dezelfde periode vorig jaar, constateert marktonderzoeker DisplaySearch. De groei is vooral te danken aan de prijsdalingen van deze platte schermen. Dat is goed te zien aan de omzetcijfers in deze markt, die slechts 57 procent stegen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in