Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei online adverteren vlakt verder af

De bruto bestedingen aan advertenties in de media in Nederland bedroegen in 2007 ruim 6,1 miljard euro. Dit is een stijging van 8 procent (400 miljoen euro) ten opzichte van 2006.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Dit meldt Nielsen Media Research. Alle mediumtypen noteerden een groei, behalve vaktijdschriften, bioscoop en nieuwsbladen.
Opvallend was de afvlakking van de groei van advertenties op internet. In 2006 werd er een groei van 36 procent genoteerd; in 2007 is deze groei gedaald tot 9 procent.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in