Apple Stores ondergaan metamorfose voor Apple Watch
De informatie over het herontwerp van alle Apple Store is schaars zoals gebruikelijk bij Apple. Maar in een interview met The New Yorker wordt duidelijk dat Ive en Ahrendts hard aan het werk zijn voor de introductie van de Apple Watch. Meer dan het kopen van iPhones en iPads heeft de aanschaf van een duur horloge een luxe aspect.
In het interview zegt Ive dat hij iemand hoorde zeggen: Ik zal nooit een horloge kopen als ik niet op een tapijt kan staan." Dat is blijkbaar in zijn hoofd blijven zitten. Ook de voormalig CEO van modehuis Burberry, Anita Ahrendts, die voor een transferbedrag van 75 miljoen dollar bij Apple is komen werken om de retail van Apple onder handen te nemen, is gewend om een luxe atmosfeer te creëren. Vermoedelijk komen er in de winkels VIP-lounge-achtige gedeelten waar de edelmetalen varianten van de Apple Watch worden verkocht.
In het New Yorker-artikel bezoekt de journalist Ive in zijn studio waar hij werkt aan glazen vitrines met een gemotoriseerde klep aan de verkoperszijde om de Apple Watches in te etaleren.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee