Overslaan en naar de inhoud gaan

Google maakt reCaptcha onzichtbaar

Google zegt een nieuwe manier te hebben gevonden om mensen van computers te onderscheiden bij de interactie met websites.
reCAPTCHA

Op veel site is de CAPTCHA een struikelblok bij het invullen van een formulier. De woorden of cijfers zijn zo slecht leesbaar dat de test wel twee of drie keer moet worden ingevuld voordat het formulier door de site wordt geaccepteerd. Gevolg: frustraties voor de invuller en, afhankelijk van hoe vasthoudend deze bezoeker is, ook voor de website-eigenaar. Immers interactie met bezoekers is doorgaans een van de doelen van het opzetten van een website.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in