Overslaan en naar de inhoud gaan

iPad Pro toont zakelijke ambities

Apple heeft jarenlang weinig moeite gedaan ­zakelijke gebruikers direct aan te spreken. Toch kropen de voor de consumenten ontwikkelde Apple-gadgets langzaam de zakelijke wereld in. Het onderwijs spant daarbij de kroon, blijkt uit onderzoek van TechPro. Maar liefst 90 procent van de ondervraagde bedrijven geeft aan dat werknemers Apple-producten voor het uitvoeren van werkzaamheden gebruiken.
iPad Pro met smart keyboard
© Apple
Apple

Ook in de ­financiële industrie, de maakindustrie, logistiek en transport, nutsbedrijven, overheid, gezondheidszorg, de communicatie-industrie en non-profitsector geeft meer dan 80 procent van de organisaties aan dat Apple een rol speelt bij de ­bedrijfsprocessen. In de sector Online/Web/ISP/ASP ligt dat ­percentage het laagst met 50 procent.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in