Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobieltje reddingsboei van muziekindustrie

De mobiele telefoon ontwikkelt zich in de distributie van muziek steeds nadrukkelijker als hét nieuwe podium voor muzikanten. Daardoor wordt het mobieltje de reddingsboei voor platenmaatschappijen. Vooral telefoonfabrikant Sony Ericsson en operator Orange ontwikkelen zich als de nieuwe partners van platenmaatschappijen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Terwijl Sony Ericsson zijn telefoons steeds meer volstopt met allerlei mogelijkheden voor muziek, biedt Orange vooral exclusiviteit aan in de vorm van nieuwe tracks en het bijwonen van bijzondere concerten in haar 'flagshipstore' in Rotterdam.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in