Overslaan en naar de inhoud gaan

Weinig enthousiasme voor mobiel internet

Zakelijk gebruik van mobiel internet komt maar moeizaam op gang. Niet de kosten of de lage transmissiesnelheid, maar het gebrek aan enthousiasme bij de bedrijven ligt hieraan ten grondslag. Zij zien nauwelijks toegevoegde waarde voor mobiel internetgebruik.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Uit een onderzoek dat Idate in opdracht van Cap Gemini Ernst & Young onder driehonderd Europese bedrijven uitvoerde, blijkt dat meer dan de helft van de ondernemingen geen plannen heeft om applicaties voor mobiel internet te implementeren.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in