Overslaan en naar de inhoud gaan

Geschillencommissie kan sneller werken via internet

Vanaf deze zomer kunnen consumenten met klachten over banken en nutsbedrijven terecht op internet. De Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken (SGC) verwacht conflicten digitaal veel sneller te kunnen beslechten dan nu mogelijk is.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De stichting kan klachten die via internet binnenkomen, in behandeling nemen zodra de klant heeft betaald. Nu kan het wel een maand duren voordat een klacht in behandeling wordt genomen. Woordvoerster M. Verhees verwacht dat de SGC de wachttijd kan terugbrengen tot enkele dagen. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in