Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet verdringt Consumentenbond, Kassa en Radar

Prijs- en kwaliteitvergelijkers op internet verdringen traditionele consumentenorganisaties steeds meer als het gaat om het advies aan consumenten. Dat blijkt uit een onderzoek van de Nyenrode Business Universiteit onder achthonderd volwassenen in Nederland naar de invloed van bronnen van advies op het keuzegedrag van consumenten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De onderzoekers stellen vast dat de Consumentenbond, andere traditionele consumentenorganisaties en televisieprogramma's als Kassa en Radar geen belangrijke adviesbron meer zijn voor consumenten. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in