Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten op internet in realtime geholpen

Nu kunnen medewerkers van de afdeling klantenservice meekijken terwijl klanten via internet formulieren invullen en eventueel op verzoek van de klant hulp bieden.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Het product is daardoor geschikt om zowel op sites te assisteren waarbij slechts informatie over producten wordt aangeboden, als op sites waarop meer ingewikkelde zaken op waardevolle transacties plaats vinden. De software geeft de medewerkers de mogelijkheid om telefonisch met de klant te overleggen maar er kan ook contact worden gemaakt via een zogeheten ‘text-chat’. Op dit moment vindt het product toepassing in de reisbranche, de financiële wereld en de telecommunicatie-industrie. De samenwerking van Chordiant en Hipbone is tot stand gekomen na de introductie van Chordiant’s JX Architecture dat voor het bedrijf de basis legt voor J2EE en XML gebaseerde applicaties.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in