Overslaan en naar de inhoud gaan

OAD gaat internet te lijf

In een tijd dat steeds meer vakantiegangers boeken via internet, investeert de Oad Groep vooral in reisbureaus. De onlangs aangetreden nieuwe directievoorzitter L. Frankenhuis van het Holtense reisconcern stelde vandaag tijdens een bijeenkomst in Utrecht dat het evident is dat internet een geduchte concurrent is, maar dat de rol van het reisbureau in de strijd om de reisconsument overeind zal blijven.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Vooral dankzij de overname van 62 Rabo-reisbureaus door dochter Globe Reisburogroep wist Oad afgelopen boekjaar zijn omzet flink op te schroeven. De omzet van het reisconcern steeg in de periode 1 november 2003 tot en met 31 oktober 2004 met 13,6 procent tot 733 miljoen euro. Het aantal vervoerde passagiers groeide met 2,6 procent naar 720.000. Het bedrijf doet geen mededeling over de winst. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in