Overslaan en naar de inhoud gaan

Accuraat houden van telefoonrekening helpt KPN op meer fronten

De tweemaandelijkse telefoonrekening wordt door menigeen aandachtig bestudeerd. Fouten in het factureringsproces komen dan ook onherroepelijk aan het licht. En niet alleen consumenten zullen KPN in de gaten houden. Minister Brinkhorst liet vorig jaar nog onderzoeken hoe KPN presteerde in vergelijking met de andere Europese voormalig monopolisten. Juist op het punt van de facturering kwam KPN als beste uit de bus.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Met behulp van McFocus (een Nederlands controlegereedschap) en uitvoerige ‘incident-procedures’ probeert Evert Nagel, productiemanager KPN Billing, dat niveau te handhaven. "Fouten komen gewoon voor. Je moet alleen wel geëquipeerd zijn om dan snel te handelen."

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in