Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteren in plaats van optimaliseren

Vertrouwen op dat specialisme zal op korte termijn voor veel websites ontoereikend worden: Google bereidt een verandering voor die de ‘gewone’ wijzigingen in zijn algoritme kinderspel zal doen lijken. Aan de huidige systematiek, waarbij de relevantie van een website voor de zoekvraag wordt bepaald aan de hand van inhoud, verwijzingen door andere sites en nog tientallen criteria, gaat Google semantische zoekfunctionaliteit toevoegen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Zoekenden zullen bij het gebruik van Googles zoekmachine sneller antwoord krijgen op hun vraag.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in