Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaanse reissite mikt op Nederland

Expedia.com heeft twee filialen geopend, een in Nederland en een in Italië. Ondanks de malaise in de reisbranche naar aanleiding van de terroristische aanslagen in de Verenigde Staten, verwacht het online-reisbureau voldoende klandizie uit deze landen. De populariteit van internet in Nederland en Italië vormen voor Expedia de belangrijkste drijfveren om zich te vestigen in die landen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De organisatie gaat lokale informatie bieden. Het vertalen van de Amerikaanse site vinden zij niet voldoende. De sites bieden informatie over vliegtarieven, verblijf en het huren van auto's op de vakantiebestemming. Expedia is buiten de Verenigde Staten al actief in Canada en Groot-Brittannië. (tdo) Zie ook onze eerdere berichtgeving:Veel m-commerce-projecten zijn gedoemd te mislukken - 21 september 2001Nederlanders winkelen nog weinig via internet - 17 juli 2001Reisbranche floreert op internet -6 juli 2001

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in