Overslaan en naar de inhoud gaan

BTG-leden oordelen verdeeld over KPN

KPN scoort ronkende cijfers voor het storingvrij zijn van de diensten waar de meeste van zijn concurrenten achterblijven, zo blijkt uit een jaarlijkse BTG-enquête onder zijn leden. ’s Lands grootste telecombedrijf blijft echter, net als voorgaande jaren, onvoldoende presteren bij klantgerichtheid. De BTG-leden hekelen met name de facturering en de snelheid waarmee het bedrijf nieuwe diensten levert en toezeggingen nakomt. De concurrenten van KPN presteren daarin beter.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De BTG concludeert teleurgesteld dat de leveranciers nauwelijks verbetering laten zien ondanks overleg over de resultaten van de enquêtes. Een schaarse uitzondering vormt Getronics met de dienstverlening voor bedrijfscentrales.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in