Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony tracht klant voor hightech te interesseren

Kosten nog moeite waren gespaard voor de allereerste Sony DreamWorld in Europa, een groots opgezet spektakel in Parijs waar het elektronicaconcern zijn nieuwste producten toonde: eerst aan dealers, vervolgens aan het grote publiek. Dat werd dan ook onthaald op uiteenlopende evenementen met een hoog fun-karakter. Een nieuwe marketingtactiek die het aarzelende publiek tot het kopen van nieuwe digitale snufjes moet aanzetten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in