Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom een intelligente servicemanager ook een innovatieve is

De wereld is aan het verkleinen. De ontwikkelingen in de informatietechnologie brengen mensen dichter bij elkaar. Het gevolg is wat ook wel een ‘global village’ genoemd wordt. Mensen integreren technologie meer en meer in alle aspecten van hun dagelijks leven. En die gebruikers van technologie weten wat ze willen; ze kunnen kiezen uit een ruim, wereldwijd aanbod. De snel wisselende eisen van bewoners in dit dorp vereisen dat IT-diensten wendbaar zijn.
© Shutterstock
Shutterstock

Het betreft dan veelal diensten die niet exclusief de verantwoordelijkheid van de IT-organisatie zijn maar van de ‘business’.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in