Overslaan en naar de inhoud gaan

Yahoo koopt Brightroll voor 640 miljoen

Brightroll is te zien als een spin in het web waar het gaat om advertenties in de vorm van video. Het bedrijf maakt dergelijke filmpjes zelf en fungeert daarnaast ook als makelaar voor andere aanbieders en leveranciers van advertentieruimte.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Banner heeft langste tijd gehad

Bewegende beelden als advertentie gaan een steeds grotere rol spelen. "Over een tijdje zullen we haast geen statische banners meer zien op webpagina's", voorspelt Yahoo CEO Marissa Mayer. Met de overname van Brightroll hoopt Mayer een nieuw wapen in handen te hebben tegen de grote concurrenten Google en Facebook.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in