Overslaan en naar de inhoud gaan

4 manieren om on- en offline loyaliteit te vergroten

Internet maakt de retail-markt transparanter, dus klantentrouw is steeds minder vanzelfsprekend. IT-dienstverlener Cognizant boog zich – ten behoeve van zijn retail-klanten en -prospects – over de vraag hoe die IT kunnen aanwenden om klanttrouw on- en offline te vergroten.
winkel
© CC0 Public Domain via Pixabay
CC0 Public Domain via Pixabay

De Nederlandse consument geeft steeds meer uit, dat blijkt uit de detailhandelsomzet die de afgelopen maanden met 4,5 procent sterker is gegroeid vergeleken met vorig jaar. Tegelijkertijd is het aanbod aan webwinkels gegroeid en is het voor consumenten steeds gemakkelijker over te stappen naar andere aanbieders wanneer winkelervaringen on- en offline te veel van elkaar verschillen. Om consumenten te binden, is het van belang hen te begrijpen om zo een naadloze winkelervaring te creëren.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in