Overslaan en naar de inhoud gaan

Chatbot doet straks de klantenservice bij de bank

IT kreeg deze week alom de schuld van de forse personele reducties bij diverse banken in Nederland en België. Vooral thuisbankieren en PIN-nen werden als boosdoeners genoemd. Maar daar blijft het niet bij. De eerste banken zijn al bezig met het trainen van chatbots die telefonisch en online vragen van klanten gaan beantwoorden.
AI
© Wikimedia
Wikimedia

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in