Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede IT is essentieel voor geslaagde digitalisering

Digitalisering; geen bedrijf dat nog lang wil voortbestaan ontkomt eraan. Terwijl bestaande bedrijven op dit vlak links en rechts worden ingehaald door startende techondernemingen, hebben zij toch wel degelijk grote voordelen die hen een voorsprong kunnen geven op die jonge techstarters. Essentieel is dat de klant in deze digitalisering centraal komt te staan. Volgens Wim Kweekel kan dit echter niet zonder een goed functionerende IT.
digitalisering
© Shutterstock
Shutterstock

Digitalisering is niet zozeer een technologypush maar zet juist de klant centraal. Die klanten moet je dus op zijn minst zien te behouden. Vroeger werd gekozen tussen investeren in klanttevredenheid of in het productieproces. Die keus is er niet meer: om de continuïteit van een bedrijf te waarborgen, is het geen of-of meer, maar en-en. Juist door de digitalisering wordt het mogelijk om zowel in te zetten op verdergaande automatisering als op maximale klanttevredenheid. Met als gemeenschappelijk doel het beter, sneller, goedkoper en zelfs duurzamer bedienen van klanten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in