Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond wil dat Ben stopt met reclame

Bij de bond komen wekelijks tientallen klachten binnen over Ben. De provider zelf, een merk van T-Mobile, is niet van plan in te gaan op de oproep.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Complicaties

Volgens een woordvoerder van Ben voerde het bedrijf eerder dit jaar een vernieuwing door van zijn systemen. En daarbij deden zich complicaties voor. Inmiddels zijn alle systemen volgens hem weer in orde en werkt Ben aan het wegwerken van oude klachten.

De Consumentenbond heeft Ben naar eigen zeggen al herhaaldelijk op de problemen aangesproken. De meeste klachten die bij de bond binnenkwamen gingen over de facturen van Ben. Klanten zeiden dat ze onterecht voor datagebruik moesten betalen of ze kregen rekeningen voor al beëindigde abonnementen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in