Providers niet duidelijk over beltegoed
Betere aanpak
Hi, Hollandsnieuwe, KPN, Simpel, Telfort en Ziggo doen dit een stuk beter met een uitklapscherm aan het begin van het bestelproces, zegt de bond. Die vindt dat providers aan het begin van het onlinebestelproces naast de kosten ook de voorwaarden duidelijk moeten vermelden, zoals wat er gebeurt als de databundel op is.
Afronding
De Consumentenbond bekeek ook de nieuwe abonnementen die KPN, Hi en Vodafone begin juli introduceerden. "KPN en Hi hebben afronden op secondes nu doorgevoerd voor alle nieuwe abonnementen", zegt directeur Bart Combée van de Consumentenbond. "Maar Vodafone komt slechts met één variant met langer houdbaar tegoed, dat noem ik geen substantiële verbetering."
Volgens hem zijn er "helaas nog steeds geen providers met abonnementen waarbij én wordt afgerond op secondes én het beltegoed een jaar houdbaar is".
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee