Overslaan en naar de inhoud gaan

Schaderegeling T-Mobile kost meer tijd

Eind vorige week hadden ongeveer 3,9 miljoen klanten last hadden van een storing op het netwerk. De provider zei gisterenavond dinsdag uitsluitsel te kunnen geven over een schaderegeling.
Business
Shutterstock
Shutterstock

"We willen een juiste maar vooral passende coulance voor onze klanten. Omdat de omvang van het ongemak echter voor iedere klant verschilt, maakt dat de regeling complex en zullen de exacte details morgen bekend worden gemaakt wanneer ze ook door ons kunnen worden toegelicht'', meldt T-Mobile maandagavond op de eigen website.

De storing in de software begon vrijdagmiddag rond 14.00 uur. Een deel van de klanten kon daardoor meer dan 24 uur niet bellen, gebeld worden en internetten.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in