Website Rijksmuseum valt in de prijzen
De jury is vooral onder de indruk van de Rijksstudio op de website van het museum. Daarmee kun je 125.000 werken uit de collectie printen, downloaden, laten afdrukken op canvas en meer. "Een prachtig voorbeeld van succesvolle inzet van innovatieve online oplossingen", concludeert de jury. "De site lijkt ervoor te zorgen dat mensen die normaal niet zo snel naar een museum gaan, nu wel graag willen."
De Dutch Interactive Awards werden voor de vierde keer uitgereikt. Ze zijn bedoeld voor "de crème de la crème van de Nederlandse interactieve branche", meldt de site van mede-organisator Emerce.
Behalve het Rijksmuseum vielen ook andere bedrijven in de prijzen voor hun uitingen op internet. Zo was er een award voor de KLM-service Meet & Seat, waarbij passagiers via LinkedIn of Facebook profielen van medereizigers kunnen bekijken.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee