T-Mobile haalt meer vaste klanten binnen
T-Mobile Nederland heeft afgelopen kwartaal wederom meer klanten aan zich weten te binden via een vast abonnement. Daarbij zag het telecombedrijf de terugval van de omzet verder afnemen.
De bedrijfswinst ging wel stevig omlaag, als gevolg van forse investeringen in marketing.
Eind september stond de teller van het aantal T-Mobile-klanten met een zogeheten postpaid-contract op dik 2,9 miljoen, waarmee dit er 136.000 meer waren dan een jaar eerder. Het totale klantenbestand steeg naar 3,7 miljoen. De opbrengsten zakten op jaarbasis met ruim 4 procent tot 332 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat (editda) kwam een kleine 28 procent lager uit op 92 miljoen euro.
Volgens interim-topman Martin Knauer ligt T-Mobile "op koers in een uitdagende markt''.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee