Overslaan en naar de inhoud gaan

Zaaksysteem ontlast gemeenten

De populariteit van het onderwerp verbaast Keller niet. “Het is opvallend hoe snel het zaaksysteem een begrip werd. Een jaar geleden sprak niemand er nog over, nu wil iedereen er meer over weten.”
Business
Shutterstock
Shutterstock

Traditioneel was het midoffice een schakeldoos met koppelingen tussen front- en backoffice. Het bouwen van deze koppelingen is lastig, vanwege het grote aantal producten van een gemeente en het feit dat het backoffice vaak nog gebaseerd is op ‘papier’ terwijl het frontoffice (al) digitaal en online is. Vandaar dat er steeds meer interesse is gekomen voor het ‘dikke’ midoffice, waar de meeste eenvoudige processen kunnen worden afgehandeld zonder altijd het backoffice aan te spreken. Dit leidt tot het zaaksysteem.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in