Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM verrijkt SoftLayer met hersteldienst en extra beveiliging

Klanten die nu werken met het SoftLayer-cloudaanbod, kunnen gebruik maken van een volledig automatische hersteldienst, mocht er een probleem ontstaan door een menselijke fout of een cyberaanval.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De dienstverlening is een belangrijke garantie voor klanten die bedrijfskritische toepassingen aan het SoftLayer-aanbod willen toevertrouwen. IBM nam SoftLayer vorig jaar zomer over om met diens specialisme in publieke cloudplatformen, in hoog tempo de eigen klanten de voordelen van het gebruik van een hybride cloud te kunnen aanbieden. Daarnaast wil IBM meer grip krijgen op de markt van kleinere innovatieve bedrijven waar SoftLayer al een belangrijke leverancier voor was.

Met de geautomatiseerde backup- en recoverydiensten tilt IBM het SoftLayer-aanbod naar een hoger kwaliteitsniveau. Onderdeel van de vernieuwing is de opening van 2 nieuwe datacentra; één in Raleigh in de Verenigde Staten en één in Mumbai in India. Beide zijn helemaal ingericht als backup-faciliteiten die zonder vertraging taken van andere datacentra kunnen overnemen, mocht zich daar een probleem voordoen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in