SURFnet start bewustwordingscampagne
Zelfbewustzijn
Eric van der List, verantwoordelijk voor Communicatie & Marketing bij SURFnet, zegt: “Wij zorgen voor optimale beveiliging van software en hardware. Daarnaast moeten we ook onze diverse gebruikersgroepen, denk bijvoorbeeld aan de honderdduizenden studenten en docenten, informeren dat uiteindelijk hun eigen gedrag de cruciale factor vormt." Studenten en docenten zorgen er samen voor dat er veilig gestudeerd kan worden. De campagne omvat daarom het gehele traject van ‘onbewust onbekwaam’ naar ‘bewust bekwaam’.
Crossmediaal
“In deze crossmediale campagne kunnen wij onze gehele visie op doelgroepactivatie kwijt. Met aan de basis het gegeven dat we gedrag kunnen ombuigen, door mensen kleine stapjes te laten zetten. Zeker waar het een abstract onderwerp als ‘digitale veiligheid’ betreft, waar het toepassen van kleine tips al een wereld van verschil kan maken", zegt Olaf Cox, partner en client service director van l’eau.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee