Overslaan en naar de inhoud gaan

Browser niet meer zo relevant voor Adobe

Adobe is een beetje een raar bedrijf. De één kent het van grafische programma’s als PhotoShop en Illustrator, de ander van Acrobat en PDF-bestanden. Dat het bedrijf ook een grote speler is in ontwikkelgereedschappen, vooral sinds de overname van Macromedia, is bij weer een heel ander publiek bekend. De nogal krampachtige noemer waarin Adobe al zijn software verenigt is het vage ‘The Engagement Company’, wat moet suggereren dat gebruikersinteractie voorop staat.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Het bedrijf investeert in ieder geval flink in ontwikkelgereedschappen die moeten leiden tot de best mogelijke applicatie-interfaces.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in