Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument zet druk op ontwikkeling CRM

De retailsector is sterk in beweging. De traditionele winkel in de straat worstelt met de concurrentie van online. Het aantal klanten dat de winkels bezoekt neemt af en steeds vaker dient het winkelbezoek vooral ter oriëntatie. Begeerde producten even vasthouden of aantrekken geeft een beter gevoel dan een foto bekijken op een website.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Slimme winkelketens vechten niet tegen die trend maar proberen hun klanten te binden met een persoonlijke benadering, online en in de fysieke winkel. Dat betekent dat klanten die online een product bekijken, ook willen zien of het in de winkel van hun keuze aanwezig is. Dat vereist een vergaande integratie van backoffice- en frontofficesystemen waar de retailsector in het algemeen nog grote problemen mee heeft.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in