Overslaan en naar de inhoud gaan

'IT zit bij de NS heel dicht op de klant’

In juni vorig jaar maakte Hessel Dikkers de overstap van CIO bij SNS REAAL naar CIO bij de Nederlandse Spoorwegen. Achter de overeenkomst in de functietitel gaat echter een wereld van verschil schuil.
treinstation
© CC BY 2.0 - Flickr.com
CC BY 2.0 - Flickr.com

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in