Salesforce mikt nu op HR
De HumanResource (HR) manager krijgt met de software ook een betere kijk op de prestaties van de medewerkers. Daarmee krijgt hij of zij de kans om de meest getalenteerde werknemers te kunnen aantrekken, managen en behouden.
Net zoals thuis
Om succesvol te kunnen zijn in hun werk, verwachten medewerkers hetzelfde niveau van ondersteuning en directe toegang tot informatie als ze privé gewend zijn. Uit een rapport van Forrester blijkt dat tevreden medewerkers beter presteren, met een positief effect op het klantcontact en de klantentevredenheid.
Verschillende onderdelen
Salesforce for HR is ontwikkeld op basis van het Customer Success Platform. Het programma bevat een aantal verschillende delen, elk gericht op een bepaald facet van het personeelswerk. Het gaat daarbij om:
- Employee Journeys: begeleid medewerkers één-op-één via verschillende kanalen en apparaten
- Employee Communities: creëer medewerkers-communities, om collega’s met elkaar te verbinden
- HR Help Desk: lever gepersonaliseerde diensten aan medewerkers en stel ze in staat vanaf elke plek en apparaat zelf antwoorden te vinden
- Salesforce HR Analytics: geef leidinggevenden toegang tot informatie over key performance indicators
- Engagement Apps: ontwikkel mobiele applicaties waarmee medewerkers succesvoller kunnen zijn.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee