Overslaan en naar de inhoud gaan

'Technologie biedt kansen, maar roept ook veel vragen op'

Om de burger en de opgaven in de stad goed te kunnen bedienen, is het belangrijk dat de ketenprocessen in de gemeentelijke organisatie goed zijn ingericht en dat de medewerkers ondersteund worden met een goed werkend applicatielandschap. CIO Mariëlle van der Zanden richtte daarom snel na haar komst bij de gemeente Utrecht een i-board op. Deze i-board prioriteert vanuit de opgaven in de stad en de behoefte van de burgers de verbeter- en vernieuwingsprojecten met een ICT-component.
© Gemeente Utrecht
Gemeente Utrecht

“Mijn ervaring bij de Nationale Politie was dat dit goed werkte. Deze i-board bepaalt waar de prioriteiten liggen en verdeelt ICT-middelen en capaciteit.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in