Overslaan en naar de inhoud gaan

Soft skills zijn moeilijk terrein voor ICT’ers

In de vele artikelen die in 2002 geschreven zijn over het thema ‘ICT en de kenterende economie’ komt één kwestie steeds weer naar boven: ‘soft skills’ blijven een probleemgebied voor ICT’ers. Met soft skills wordt hier organisatiebewustzijn bedoeld, in de zin van oog en oor hebben voor de organisatie waar men werkzaam is. Opdrachtgevers vragen van ICT’ers dat ze, met wat ze leveren, beter inspelen op de werkelijke behoeften van de organisatie.
Rekencentrum complexiteit
© Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in