Overslaan en naar de inhoud gaan

Techneut past zich snel aan

Onder druk wordt alles vloeibaar, ook voor organisaties zoals de KNVI. Hoe hoger de druk hoe sneller er veranderingen worden gerealiseerd. De coronacrisis diende bij veel organisaties als katalysator. Veel organisaties moesten hun verdienmodel aanpassen. Maar hoe nu weer terug naar 'normaal'?
presentation online
© Shutterstock
Shutterstock

De coronacrisis was voor sommige bedrijven een uitgelezen kans om meer van hun producten te verkopen. Wie had er voor de crisis nu echt gehoord van Teams of Zoom? Veel I(C)T bedrijven kregen gouden mogelijkheden. Daarnaast waren er branches met verdienmodellen die niet goed meer waren. Met nuances, want ik ken een pizzeria die het vooral moest hebben met fysieke eters, maar in de crisis zijn hele keuken automatiseerde en ombouwde. Binnen de korte tijd was dit restaurant de grootste thuisbezorg-pizzeria van de stad en de omgeving. Kortom: elke crisis kan zijn voordelen hebben.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in