Overslaan en naar de inhoud gaan

Afdeling klantgegevens ABN Amro bijna té populair

Marketing Intelligence’ heet bij de consumenten­ en kleinzakelijke divisie van ABN Amro de afdeling waar klantengegevens worden verzameld en geïnterpreteerd. In principe is de afdeling opgezet voor marketingdoeleinden, maar de afgelopen jaren is bij ABN Amro vanzelf duidelijk geworden dat marketing geen activiteit is die erg los kan staan van wat men tegenwoordig onder CRM verstaat, ook niet op organisatorisch niveau.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Steeds meer andere afdelingen van de bank weten het data warehouse met klantengegevens dat de afdeling heeft gebouwd, te vinden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in