Overslaan en naar de inhoud gaan

Apotheek licht voor via SMS

Via 0900-malaria en een daaraan gekoppeld voice response systeem kan de reiziger z’n bestemming opgeven waarna binnen enkele seconden een individueel advies over mee te nemen medicijnen als SMS-bericht op de mobiele telefoon wordt ontvangen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

De faciliteiten voor deze dienst worden geleverd door Emexus (www.emexus.com) dat sinds enige tijd in samenwerking met Audiotex Nederland SMS-on-demand op de markt brengt. Het bedrijf zegt hiermee op een behoefte aan geautomatiseerde persoonlijke afhandeling van response in te springen. De service is beschikbaar voor iedereen die via een 0900-telefoonnummer een dienst wil aanbieden die 7 dagen en 24 uur per dag beschikbaar is. Enige tijd geleden werd al een ‘on-demand’ nieuwsdienst voor de regionale zender AT5 in het leven geroepen en zijn er bedrijven die zo een routebeschrijving aanbieden. Volgens een woordvoerder van Emexus is het een lucratief business-model voor bedrijven die op deze manier informatie willen aanbieden omdat de aanvrager via een aangepast telefoontarief voor de 0900-dienst betaalt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in