Overslaan en naar de inhoud gaan

Artesia Bank dwingt IT-services in model

Hoofd procesmanagement Piet Diependaele van Artesia Services windt er geen doekjes om. “Afstemming van bedrijfsprocessen is een lastige zaak. Als die afstemming niet goed verloopt en de klant ontevreden wordt met de verleende diensten, dan is IT de makkelijkste partij om op te slaan. Door de stijgende concurrentie neemt de druk om goed te presteren toe. Dat betekent dat je niet meer zo losjes met afspraken om kunt gaan als in het verleden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Onze klanten verwachten betere kwaliteit, want dat verwachten hun klanten ook van hen.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in