Overslaan en naar de inhoud gaan

Banken VS tegen privacyregels

Dat stelt het Amerikaanse Financial Service Coordinating Council (FSCC) op basis van een door Ernst & Young uitgevoerd onderzoek onder de klanten van negentig grote Amerikaanse financiële instellingen. De FSCC is een vereniging van grote Amerikaanse verzekeringsmaatschappijen en banken. Amerikaanse ‘webklanten’ van de financiële instellingen zouden door een extra administratieve last jaarlijks 305 miljoen uur extra kwijt zijn.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Consumenten zouden jaarlijks 98 miljoen uur kwijt zijn omdat zij hun zaken niet meer via een enkel belcentrum of een enkele website kunnen regelen. Tevens zouden volgens de FSCC internetdiensten met een totale omzet van 16 miljard dollar verdwijnen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in