Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijfssites blijven vaak een muurbloem

Typ ‘DVD-speler’ in bij een willekeurige zoekmachine en je ziet …van alles, maar geen Philips, geen Sony, geen JVC en geen Panasonic. Althans niet op de eerste drie, vier pagina’s met zoekresultaten. Het is een simpel, geestdodend werkje, maar het bevestigt wel de conclusie die Runnerup enige weken terug de wereld rondstuurde: organisaties slagen er kennelijk niet in om zoekmachines als marketingkanaal te benutten.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in