Overslaan en naar de inhoud gaan

Beheer is niet alleen doen, maar ook praten

Dat valt te concluderen uit een onderzoek onder zestien business­ en ICT­managers, dat is uitgevoerd door Leo Ruijs en John Beekman. Dat gebeurde in opdracht van het ITSMF, dat deze week zijn congres ‘Back to basics’ organiseerde in Maastricht. De managers werden ondervraagd over de onderwerpen die service managers volgens een onderzoek dat vorig jaar werd uitgevoerd het meest bezighouden, met name security, sourcing en kosten.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in