Overslaan en naar de inhoud gaan

Beheer: klem tussen manager en professional

Er is waarschijnlijk geen ICT-beheerorganisatie meer te vinden die niet op de een of andere wijze beheerprocessen heeft ingevoerd op basis van gangbare kaders zoals ITIL, ASL en BiSL.
Zo’n vijftien jaar na de eerste ITIL-golf blijkt dat ‘procesdenken’ binnen ICT-beheer inmiddels een stevige voet aan de grond heeft. De modellen hebben echter nog steeds één knelpunt gemeen, namelijk het zeer generieke karakter waardoor de afstand tot de werkvloer te groot blijft.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in