Overslaan en naar de inhoud gaan

Brein van beheerders afgetapt

Twaalf jaar geleden startte IPsoft in de Verenigde Staten met een beheeroplossing die eenvoudige, maar veelvoorkomende handelingen van beheerders geautomatiseerd uitvoerde. Inmiddels is het systeem, IPcenter, uitgegroeid tot een expertsysteem dat zelf informatie vergaart, analyses maakt en vervolgens zelf het probleem oplost. Dat is dus vanaf het moment dat een incident wordt gemeld en er een ticket wordt geopend tot het is opgelost. En dat geheel zonder menselijk ingrijpen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in