Overslaan en naar de inhoud gaan

Brunel professionaliseert de administratie

De interne automatisering van ICT-consultants en -dienstverleners is lang niet altijd zo mooi als wat ze bij hun klanten (proberen te) realiseren. Een goed voorbeeld daarvan is het traject van facturatie en financiële administratie. Het is beslist niet ongewoon dat de gedetacheerden gewoon urenbriefjes inleveren bij hun administratie, die vervolgens in het administratieve proces nog één of meer keren worden overgetypt. Dat is onder andere bij Brunel het geval, nog wel.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

“Brunel is eind jaren negentig heel snel gegroeid. De back-office is niet meegegroeid met die ontwikkeling. De communicatie bleef gewoon op papier verlopen”, verklaart Bosboom.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in