Overslaan en naar de inhoud gaan

Callcenter houdt artsen uit de wind

Het initiatief is geënt op NHS Direct, een Britse 24 uur door verpleegkundigen bemenste telefonische service, opgezet met 1,5 miljard van de Britse regering Blair. Een kwart van de aandelen van TWA Medic-Info zijn in bezit van de Brabantse thuiszorgorganisatie Thebe en het Britse TWA, dat een hoofdrol speelde bij de Britse dienst.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in