Overslaan en naar de inhoud gaan

Circuit: Pink Project

Daarin wordt gespeculeerd en gegist, net zoals voor de presentatie van de iPad. Zorgvuldig geregisseerde geheimzinnigheid, het lijkt de nieuwe marketingstandaard voor productlanceringen. Alsof de wetten van de crisiscommunicatie worden toegepast, maar dan omgekeerd.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Bij een crisis – bijvoorbeeld gedwongen ontslagen – redt een bedrijf zijn imago als het zoveel mogelijk openheid van zaken geeft. Vertel de waarheid, geef informatiebijeenkomsten, werk mee aan interviews. Zorg dat iedereen alles weet. Roddels krijgen geen ruimte en het hele verhaal wordt te saai voor de pers.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in