Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentmanagementsysteem vaak een financiële ramp

De snelle groei van het aantal bedrijven dat goed geld verdient met het in de markt zetten van contentmanagementsystemen (CMS’en), is het gevolg van een gestage opmars van het aantal websites, voor intern en extern gebruik (internet- en intranetsites). Elke onderneming, stichting, vereniging of gemeente heeft er wel een. Het onderhoud van al die sites is inmiddels zo goed als onmogelijk zonder een CMS. Dit geldt niet alleen voor de 10.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

000 pagina’s tellende sites van grote dienstverleners als banken en verzekeraars. Ook een zichzelf respecterende gemeente heeft al snel 2500 pagina’s in eigen beheer. Een CMS is dan ook een standaardonderdeel van hun IT-architectuur.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in