Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal Klantdossier integreert steeds meer bronnen

Het Digitaal Klantdossier (DKD) moet 40.000 werkers in de ‘Werk en Inkomen’-keten actuele data bieden over zo’n 500.000 klanten: werkzoekenden en ontvangers van een werkloosheids- of bijstandsuitkering. Geen databank met e-dossiers, maar een portaalvoorziening om virtuele dossiers op te vragen, waartoe uit databases van diverse instanties actuele gegevens opgehaald worden om geïntegreerd te worden gepresenteerd.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in