Overslaan en naar de inhoud gaan

Domme vragen

IT-bedrijven werken graag met de pers om hun boodschap naar buiten te brengen, maar dan wel op hun voorwaarden. Veel bedrijven begrijpen dat openheid, of in ieder geval de schijn van openheid, de beste strategie is. Ze laten journalisten uit de hele wereld overvliegen naar hun strategiedag of productlancering in Las Vegas, Orlando of New York en stellen topmanagement beschikbaar voor één-op-één interviews.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

De journalist krijgt dan twintig minuten om gaten in het ingestudeerde marketingverhaal te schieten. Als je de avond daarvoor na het welkomsdiner te lang in de hotelbar bent blijven hangen zal dat niet lukken.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in